torsdag 21 oktober 2010

det lossnar

jag är dålig på att blogga och det finns två anledningar till det:
Först och främst så föraktar jag bloggvärlden som den ser ut idag. Idén om att människor berättar om intressanta saker som de upplever den är helt okej men det är ju tyvärr inte verkligheten. Fokus ligger främst på unga tjejers leverne och vardag som iallafall jag själv tycker är högst ointressant. Om folk hade upplevt något annorlunda och speciellt så hade det varit roligare att läsa om.
Anledning nummer två till att jag inte har bloggat så mkt beror på att jag inte direkt haft någonting att tycka till om... Jag är en rätt så eftertänksam person och om jag inte känner att jag har något att komma med så håller jag tyst. Varför prata om det inte finns nåt att tillägga?

Jaja...

De senaste två dagarna har det ändå hänt en massa saker och alla funderingar på vad vi egentligen har pysslat med har klarnat :)
Tidigare så har jag funderat rätt mycket på varför vi har "lekt dagis" (elakt uttryckt) samtidigt som jag ändå haft en spänd förväntan av vad allt ska utvecklas till. Nu, när vi fått våran performance någorlunda klar, så inser jag värdet i de tidigare uppgifter vi jobbat med och framtiden ser väldigt ljus ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar